سه‌شنبه، تیر ۰۱، ۱۳۹۵

بي نظري كه ماييم

ما که حرفی نداریم اینجا اصن... 
فقط رد می شیم... 
خودمونو در طول روز بکُشیم كه آب تو دل مديرامون تكون نخوره و حقوقشون با دل خوش از گلوشون پايين بره؛ مام اين كنار-منارا:
- کارتابلشونو پر و خالی بکنیم( البته اگه تلفن ها و درد دلا و غم ركود واحدهاي توليدي و قيمت نفت و اندوه ناشي از افزايش نرخ ازدواج هاي نامتعارف و نامتناسب و نامتقابل و نامتشابه و اينا بذاره)
- ایمیلاشون چک کنیم (وقت ندارن خو)
- غلطای املایی و انشایی سهوی شونو ندید بگیریم (چه معني داره مدير دست به قلم باشه؟؟؟ مُخ مدير بايد كاركنه و حساب بانكيش)
- اعتراف کنیم که رنگ مو و لباسای بدن نمای ما حواسشونو پرت کرده كه آمار رشد اقتصادي رو تحت الشعاع قرار داده و بازار تركيده
- کنار گزارشاشون گل و بلبل و ستاره بکشیم
- کلی تعریف کنیم از تیپ های محشر و سلیقه تک خانم هاشون تو خانه داری و زنانگی و بچه داری و آشپزیشون و اينكه اصلاً فرق جنس اصل و فيك رو اونان كه مي فهمن نه مايي كه وقتي از در شركت در مياييم بيشتر شبيه تقي خاك اندازيم تا چيز ديگه."
- و كلي چيز ديگه.

انصافاً دمشون گرم که روزي هشت نه ساعت این همه آدمو بی منت و چشمداشتی میذارن سر کار و نونشونو ميدن... 

اما حالا یه وختایی که از اینجا که رد می شیم، شدیدا مستفیض هم می شیم از دست عناصر ذکور مجازی و صد البته دانشمون هم بالا میره... 

خیلی خوبه که یه جاهایی مثه اینجا یا فيس بوك یا گروه های تلگرامي هست که ایشون سر  برجستگی های خانم ها با هم بحث کنن و در نهایت به یه اجماع کلی برسن(فرض محال البته) یک وقت هایی هم درباره ی فوتبال حرف بزنن و روی برد و باخت تیم مورد علاقه شون شرط بندی کنن(اگر گرفتاریاشون بذاره البته) گاهی هم که حوصله شون که سر رفت یا وقت اضافه پیدا کردن احیاناً،  مثلا تو وقت ناهار و نماز(اصطلاحه ها!!! وگرنه اين روزا كه همه روزه ان و زبونشون از شدت عبادت به سقف دهنشون چسبيده) برای دختر ترشیده های همکار و زنای سبیلوی چاقی که از شدت زشتی شدن مدافع حقوق بقیه ی زنا شدن، جوک بسازن. 

ماها هم قول می دیم اثیری بمونیم و گاهی زیر نظرسنجی هاشون از عکس زن های لخت با انحناهای مقبول، لایک بزنیم یا قلب بفرستیم که قوت قلب بگیرن و رشد اقتصادی مون هم بالا بره. 

ايشالا كه به اين وقت عزيز (به قول مديرمون) اوضاع نفت هم خوب بشه مردم خوشحال بشن و ديگه از شدت بي كاري فيش هاي حقوق رو از روي كوته نظري و نادوني دست به دست نكنن.