دوشنبه، خرداد ۳۱، ۱۳۹۵

كشف

اوضاع از این قراره که دو هفته دیگه مجمع داریم با افطاری (!)
بعد اتاق ایران تو این هیر و ویری که سگ صاحابشو نمی شناسه، یه کار گذاشته رو دستم که نگو؛
از اون مسلمان نشود کفر نبیندها!!!
الان تو وضعیتی ام که هر پنج دقیقه دارم یه نفس عمیق می کشم و به نیمه پر لیوان نگاه می کنم.
نکته جالبی که کشف کردم اینه که شماره کارت بازرگانی اشخاص حقیقی و حقوقی با شناسه ملیشون یکی شده (از لحاظ چفت و بست و بيخ ديوار و جلوگیری از فرار مالیاتی و سه در هزار فروش و تمدید کارت بازرگانی و این داستانا)
😁
مصیبت کار اونجاست که واسه اینکه در بیارم طرف فعاله و یا نه، باید برم تو سایت شناسه ملی و روزنامه رسمی و از این دوجا چکشون کنم.
می دونید چی این وسط از فحش بدتر بود؟؟؟
اون تصویر امنیتی شیش عددی که بايد برای درآوردن اطلاعات هر سیصد تا شرکت یه بار وارد مي کردم.
:/
سه روزه فنر و دیفرانسیلم پیاده و پخش زمینه.