پنجشنبه، شهریور ۰۸، ۱۳۹۷

خب خب !!! بالاخره نمردیم و یکی پیدا شد و ما رو زد تو سر یکی دیگه
😬

امروز برادرم داشت برای خالم تعریف می کرد ( منم داشتم از تو اتاق گوش می دادم) که نادر (همکار مشترکمون) برگشته به منشیشون گفته این چه وضعیه که هر آدم اشتباهی رو راه می دی تو زندگیت و هر چند وقت یه بار علافشی تا رابطه ات تموم بشه. از خانم آشوری یاد بگیر! هیشکی جرات نداره بهش نزدیک بشه. همه این مردا ازش حساب می برن

🤐
واقعا یعنی منو گفته بود!!!
🤔

پ ن.:
۱)
داشتم به روزایی فکر می کردم، کسی جز خودم تجربه شون نکرده... بعدش از خودم پرسیدم که پشیمونی؟
به خودم جواب دادم، به جز دوباری که اشتباه کردم و زود هم جمعش کردم، از هر تصمیمی که تو زندگیم گرفتم و از هر وضعیتی که برام پیش اومده راضی بودم و هستم.
۲)
نامبرده مقایسه شونده جای بچه من می تونست باشه. همینقد کهنسالی و تجربیات ارزنده مون نادیده گرفته شده😬
۳)
چه خوب میشد ابنای بشریت این حرفا رو جلوی خودمون می گفتن که ذوق کنیم یه کم😬