جمعه، مرداد ۲۶، ۱۳۹۷

آقای برادر تا خرش از پل که گذشت و اومد تو لیست بیمه، اون روی خودشو خوب نشون داد.

دستگاه حضور و غیاب رو اثر انگشتی کردم و چسبوندمش دم در اتاق خودم.

طرف هرروز ساعت ۱۰/۵ - ۱۱ میاد سر کار؛ بعد همین امروز رفته شکایت که چرا اضافه کارای روز تعطیل منو کسر کردید و به من پاداش مدیریتی ندادید

البته قبلش در حد یه زمزمه با من اومد، که من ۵۰ ساعت اضافه کار داشتم...منم گفتم اگه حرفی داری برو صحبت کن. چون به منم همینو گفته که کسر کار رو از اضافه کار روز تعطیل کم می کنه.

البته بگذریم که من خودم صبح کرکره رو می دم بالا و شبم اگه مجبور نبودم برگردم خونه، همونجا می خوابیدم که مجبور نشم تو این ظلمات بیام تو خیابون

خلاصه که رئیسم بهش گفته بود کسر کار داری و از این ماه قانون همینه
باید کاراتو همینجا جمع کنی

داشتم فکر می کردم من بعد از ۱۵ سال روم نمیشه بگم امروز می خوام یه ربع زودتر برم خونه مبادا یکی یه مشکلی داشته باشه و کارش رو زمین بخوابه.
بعد اونوقت این تازه تولیست بیمه اومده، زبون درآورده.
فکر می کنم تاثیر دمنوش هاییه که هر نیمساعت واسه خودش می پزه.
🤔😑