دوشنبه، بهمن ۱۶، ۱۳۹۶


رئیس هفتاد ساله رو با یه حکم مشاوره ای زور چپوندنی رسما انداختن بیرون.
بعد این همون آدمی بود که سر یه قرون حقوق ماهیانه خون به دل همه می کرد که اموال بیت الماله و من دارم با صرفه جویی آینده شما جوونای ابله رو سیو می کنم.

نکته اش اش اینجاست :
حالا که مطمئن شده برگشتنی نیست، روزی چند بار زنگ می زنه به کارمند مالی که بیمه و حق سنوات و سابقه اشو از اول ۹۵ از اموال بیت المال بگیره.

هیشکی هم روش نمیشه بهش بگه، مردک!!! قرارداد مشاوره ای با مبلغ ثابت سنوات داره آخه؟؟؟ بازنشسته بیمه داره؟؟؟

پ ن.: 
۱)
به نظرم خیلی پول لازمه، احتمالا خونشو تو کانادا حراج گذاشتن که انقد پیگیر حق و حقوقشه و هر روز عصا به دست میاد اونجا بسط میشینه
۲)
از این جور جانورای جا نماز آب بکش ِ مفت خور متنفرم
بیشتر از همه احساس حماقت می کنم از این همه وقت و انرژی که همه مون می ذاریم و اينا لب گورن و هنوزم فكر مى كنن، مى تونن لفت و ليساى زمان كارمنديشونو تو بخش خصوصى هم بكنن. لابد پیش خودشون می گن، يه مشت گوساله بلاتكليف كه قانون رو نمى دون، تا بيان بفهمن، من پول مفت رو گرفتم و خرج كفن و دفنمم تو فلان ایالت زیر درخت آلبالوی شماره فلان در آوردم
۳) 
عصبانیم؛ ولی نمی تونم نشون بدم. اگرم ننویسم، خفه میشم.