دوشنبه، مهر ۱۷، ۱۳۹۶

از دسته نگراني هاي مشترك شبانه

از دسته نگراني هاي مشترك شبانه
يا چطور يه بهانه پيدا كنيم براي تشريك مساعي

- سلام یه نکته ای رو خواستم بهت یادآوری کنم
= چي؟
- به نظرم سه شنبه برای گرفتن تایید استخدام روی کمبود نیرو برای دوره مطلبی بیان نکنی. مقاومت الکی ایجاد نشه. نظرت چیه؟
= نه خيلي شلوغن. تا اخر مهر٢٥ تا جلسه دارن. مغزشون نمي كشه. مصوبشو ولي سه شنبه مي گيرم تا برم سر بحث مصاحبه ها.
- همش می ترسم این دوره شهید بشه.
= منم نگرانم. نياز به كار اصولي داره.
- من برات برنامه های بهتری دارم. با هم‌می تونیم تغییرات ایجاد کنیم۰ من می دونم تو به کار اتحادیه تسلط داری. ولی به من اعتماد کن.
= نگرانم؛ چون براي هيشكي جز من كار علمي مهم نيس. امروز يه نمونه شو ديديد
- چطور؟
= تا وقتي كه غضنفر هست احتياجي نيس كسي دنبال مارادونا بدوئه.
- 😂😂😂 می شه تا حدودی اصلاحش کرد. من امروز خیلی ازت تعریف کردم
= خدا به خير كنه
- گفتم اگر نباشه واقعا کار می خوابه. باید بدونن . گفتم به اندازه همشون کار می کنه و کار بلده
= البته یه شیطنتم کردم
- چي؟
= گفتم‌ حاج آقا هواشو دارین دیگه؟ چون نیروهایی که سرسختن اگر ناراضی باشن بروز نمی دن یه دفه کارو ترک می کنن.
- بحث ماليش اصلاً برام مهم نيس. ساختارش بايد درست بشه
= من برای منافع مالیش گفتم. وگرنه می دونم برو نیستی 😊
- من از پول بدم نمياد. ولي چگونگيش از چيستيش مهمتره
= 👆 اینه. اوکی شبت بخیر.
- شب به خير