سه‌شنبه، تیر ۲۹، ۱۳۹۵

نخندین ها!!!
اینی که می خوام بگم یک واقعیته ...
یک واقعیت محض
دستشویی مکان مهم و استراتژیکی در زندگانی انسان هاست...
اینه که غالباً مهم ترین تصمیم های "سیاسی و استراتژیک"، "اجتماعی و فرهنگ ساز"، "کاری و سرنوشت تعیین کن" و حتی "شخصی و داغون طور" در دستشویی ها گرفته می شه.

پ ن.1:
در فاصله یک دست و صورت شستن ساده (فقط یک دست و صورت شستن ساده بود و نه چیز دیگه :/) طرح آیین نامه تشکیل و اداره کمیسیون های تخصصی و نحوه آموزش های پایه پرسنل اداری که الان چند وقته ذهنمو به خودش مشغول کرده و وقت نمی کردم روی کاغذ بیارمش، مثل یک پاورپوینت زمان دار - تیتر وار - اومد جلوی چشمام. با جملات دقیق !!!
خو لامصب من تو اون وضیعت قلم و کاغذ از کجا گیر بیارم خو؟؟؟

پ ن. 2:
از بین 14 نفر پرسنل فقط به 4 نفر گفتن طرح اجرایی تهیه کنید و پیشنهاد بدید به هیات مدیره. آخرینشون من بودم که امروز صبح زنگ زدن و گفتن تا جمعه وقت داری دنیا رو از انهدام نجات بدی.
به نظرتون اگه بفهمن طرح های من کجا شکل گرفتن، کمکی به  اجرایی شدن و میزان تاثیرگذاریشون خواهد کرد آیا؟؟؟
:D