شنبه، تیر ۱۹، ۱۳۹۵

از صبح دارم فکر می کنم، یعنی انقدر سخته که هر کسی توضیح بده که در طول یک روز کاری دقیقاً چه کاری می کنه؟؟؟

صبحی زنگ زدم به همه (التیماتوم طور) و بهشون پیغام دادم، فایل فرماتونو تا آخر وقت امروز برام ایمیل کنید و تا فردا هم امضاء شده رو میزمون باشه...

خیلی خنده دار شدن.
دائم جلوم راه می رن و بهم زنگ می زنن که فلان کارمو چطور توضیح بدم... چارت سازمانی رو برام بفرست... زمان فلان کارمو چطور در بیارم...
منم یه عالم خرده کاری مونده از بعد از مجمع دارم که واسه اینکه یادم نره، تو سررسیدم لیست کردم و دارم تو حجم سوال های بچه ها سعی می کنم، اونا رو هم انجام بدم. ولی دیدنشون خیلی مفرحه.

جالب تر اینکه ما اینجا اولی که کسی رو استخدام کنیم مختصری از شرح وظایفش رو میذاریم جلوش که بخونه و امضاء کنه. الان سراغ اونو ازم می گرفتن که ببینن تو شرح وظایفشون چه کارهایی بوده.

اگه من مسئول چک کردن این فرم ها بودم حتماً زیر بعضیاشون اینا رو هم اضافه می کردم:
خرید مانتوی فرم اداری 
خرید مانتوی مجلسی برای مراسم خاص تابستانی و زمستانی
خرید شال و روسری
خرید کت و شلوار فرم اداری
ارائه مشاوره های تخصصی  در خصوص خرید کت و شلوار و کفش اختصاصی  برای مدیران
ارائه مشاوره های تخصصی در خصوص نحوه تقسیم پاداش های کارمندان بر اساس میزان انس و الفت فی ما بین 
چک کردن تاریخ حراج های فصلی و درج اونا در تقویم سالیانه 
سر زدن به مزون های معتبر و پابليک کردن در اینستا گرام و فیسبوک
انجام سفرهای تفریحی و فصلی به موازات برگزاری نمایشگاه های تخصصی 
جبران کمبود خواب به صورت روزانه
...
...