چهارشنبه، اردیبهشت ۲۲، ۱۳۹۵

بعضیا کاری رو که توش پول نباشه کار نمی دونن. دقیقاً به همین وضوحی که گفتم.

واقعاً بعضی مواقع ها فکر می کنم: راست می گن که خلایق هر چه لایق!

باید طرف واسه یه نامه معمولی سر کیسه رو شل کنه که بفهمه این کار و اون نامه مهمه؛ وگرنه اگر مثل بچه آدم در عرض 5 دقیقه با لبخند در آرامش حرفشو گوش بدی، دردشو بفهمی، کارشو انجام بدی و سعی کنی بهترین و کوتاه ترین راه رو بهش پیشنهاد بدی، زبونشم شیش متر سرت دراز می شه که: "مگه شما دارین چی کار می کنید؟؟؟" **

سوال: واقعاً وقتی اینطوری فکر می کنی، چرا اومدی اینجا؟؟؟

آقای محترم اسپورت پوشی امروز اومد یه نامه برای دارایی از ما بگیره، برگشته به من می گه شما قدرت اجرایی ندارین. گفتم: چند بار تو جلسه ها شرکت کردی؟ چند بار نامه نوشتی که من مشکلم اینه. چرا فلان ارگان دولتی الان فرستادت اینجا دنبال این نامه؟ چند بار اومدی گفتی به نظرم شما این جای کارتون مشکل داره و باید اصلاحش کنید. 

برگشت گفت: حرفای منو بقیه تو جلسه ها می گن ولی تا الان مشکل حل نشده. گفتم شما مشکلتو بگو بعد اگه ما انجام ندادیم، بیا بشین بگو، شما کاری انجام نمی دین.

5 دقیقه کار من طول کشید، یک ساعت ناله کرد و نق زد و رفت.

پ ن.:
** خدایی نباید فک چنین موجودی رو پایین آورد؟؟؟